viernes, 14 de diciembre de 2012

Un mensagito de mi pa ti :)

 Querida Iria:                                                                                             14 de Decembro de 2012

Oxe,deume por facer unha desas entradas.Desas que solía facer antes.E bueno,fareina en galego.
Jo,pois nada,empezarei xa,que aínda non escribin nada e xa estou a punto de chorar.
En fin,si,quérote moito,e xa cho dixen moitas veces,pero creo que pa que che demostren cariño,aino que demostrar. Si,pasamos moitos momentos xuntas,moitos bonitos,moitos malos,pero bueno,creo que o noso é un recor,un trimestre sin discutir eh!milagro! jajaja
Non quero chorar,pero recordar algunhes momentos deses cos que me emociono.
Acordaste de cuando che contei os meus problemas?a primeira vez en que che contei cousas que me pasaban,incluso cousas familiares?Si,había confianza,desa que creo que estamos recuperando.
Acordaste do día que nos conocimos?que eu temblaba como un flan? Acordaste de cuando falabamos do cara de can como se fora un bicho raro?Acordaste do segundo ou tercer día que falamos e eu falei o meu castrapo con acento galego?Aí,ese día escoitei a túa risa,unha risa que sin duda,desde aí non deixei de escoitar.Unha risa que moitas veces me fixo sentirme ben,que me contagiou. Acordaste desas chamadas por telefono?Acordaste de cuando dormin contigo? Sin duda eramos unhas tontas,que non sabiamos o daño que nos podiamos facer por amor,que non controlabamos nada do que sentiamos,que falabamos sin sabes. E sí,seguimos sendo unhas crias,pero quizás non tan tontas,nin tan inmaduras.Acordaste de cuando falabamos chineapoli?De cuando te convencín pa ter tuenti? De cuando falabamos por msn?Si,sobretodo, Acordaste do día no que me puxen en camiseta e en calcetins hasta os muslos e me puxen a bailar? Momentos como eses non os cambiaría,nunca.
Momentos malos hubo,pero en todas as relacions de amistad hai. Si ódiote,porque eres demasiado especial.
E sabes porque te quero tanto? Porque me dices a verdad,non o que realmente quero oir,e eso as veces é bo,que che leven a contraria.
Si princesa si,as veces necesitote,aunque estes cerca,e si,agrazcoche que cuando te necesito estés aí.
Gracias,nada mais que engadir,quérote (repitoio).


No hay comentarios:

Publicar un comentario