martes, 19 de junio de 2012

Gloria Falgueira

Holiiiita!!!
Bueno,creo que xa é hora de falar dunha rapaza Very Good!!!
A miña Gloriiia!!!!Gloria,Gloria,tan tan tan tan tan...non sei como é...jajajaja




Bueno meu amor,eso,que che vou escribiiir.
Fai mooi pouco que nos conocemos,este trimestre para ser exactas jajaja
Eres unha rapaza super cariñosa e super boa e agradezocho,porque ese cariño que necersito moitas veces dasmo tu.E solo tu mo podes quitar.
Que para min,neste tempo estaste convertindo nunha das Bests.
E...sabes que?Que das persoas do colexio,xa eres a mellor.
Gracias,gracias por convertirte nunha persoa tan especial para min.
Gracias por entrar na miña vida desta forma tan feliz.
Gracias por ser como eres.
Sé feliz,sonrie,e sobretodo QUÉREME!!!jajajajaja

4 comentarios:

  1. Ana preciosa sabes qe te adoro kn todo o meu korazon e qe te qero kn toda a miña vida e o qe fixeches por min nn o fixo naide e douche as grazas por eso e tamen grazas por abrirme os ollos porqe todos estes anos pensei o qe era a amistade pero nn a cheguei a conocer de verdade asta qe te conocin!
    GRAZAS
    QEROTE
    Gloria Falgueira

    ResponderEliminar
  2. Amoooor!!! Que de verdad,as gracias a ti.Porque neses momentos nos que te necesito estás...
    ADOROTEE

    ResponderEliminar
  3. qerote preciosa! moitisimos bikiños
    gloria falgueira rodriguez

    ResponderEliminar
  4. Haber miña reina qe me tes moi abandonada!! aber cando te vexooo bicos qerote moito

    ResponderEliminar