viernes, 14 de septiembre de 2012

JOSE GONZALEZ :)

A ver señorito!Cuantas veces me pediches esta entrada?unhas...10?Jajaja bueno,pos xa esta aqui, e espero que che guste,porque como non che guste armamola! ajjaja

Coñezote desde pequena,e a pesar de que daquela me caias mal...(información que che ocultei XD) ahora eres o meu mellor amigo. Por qué?Non teño nin idea,solo sei que pasaches de non ser naide a ser alguen super importante para min en un ano. Gracias a quen? a señorita Garbiñe!!! Jajaja a verdade é que sen ela non nos levariamos tan ben. E tu e a Garbiñe conocistesvos gracias a quen? a minn!!!! jajaja
Bueno,deixomonos de dar as gracias e poñamonos serios...Bueno...esa non é unha boa idea...porque sabemos que nos costa un pouco estar serios...a ti sobretodo...
Dices que queres morrer xa,que naide iría ao teu entierro,que naide te quere,e sabes o que digo eu?Que eres un MENTIROSO. Sempre estamos e sempre estaremos aí para apoiarte,porque eres un cielo de demo :)  Que imos decir malo de ti?nada,bueno,que fumas,que xa che dixen eu moitas veces o que tes que facer pero bueno...polo demais...casi nada malo. Eres un bo amigo,algo cabezudo e proteston pero ao final acabase acostumbrando un....
Que mais que mais....

Que gracias,gracias por todo o que fixeches este ano e polo que farás o seguinte. :D

Soy Ana y apruebo este mensaje jajaja

                                           E xa sabes, don´t STOP, always ATOPE

No hay comentarios:

Publicar un comentario